waar kan ik de originele theatershow over alfred jodocus kwak vinden, van herman van veen?

ik kom telkens alleen maar de tekenfilmserie tegen, maar die bedoel ik niet! de theatershow is op lp en cassette uitgekomen in1978 en 1987.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Bij Free Record Shop kun je deze bestellen als CD.

http://www.freerecordshop.nl/music/alfred-j-kwak-1978-0044006462820

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je het geluidsfragment afspeelt hoor je ook dat hij in de zaal staat (applaus en dergelijke geluiden).

Toegevoegd na 3 minuten:
Je kunt dit ook op YouTube bekijken, eerste deel toegevoegd.