De klemtoon ligt op de tweede lettergreep. Incógnito dus.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk klopt het. Het is immers een antwoord van Amadea.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb nog nooit iemand 'incogníto' horen zeggen.
Amadea
12 jaar geleden
Dat gebeurt wel hoor, net als er ook mensen zijn die catalógus zeggen in plaats van catálogus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, wie zijn oor te luisteren legt, hoort de vreemdste dingen.
Het is incógnito.

Voor het bewijs, zie de van dale: http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=incognito&lang=nn