Waar/hoe kan ik japans leren? (in Limburg)

Ik woon in Limburg, en ik kan maar geen goede online cursus of gewone cursus vinden. Weet iemand van jullie een goede cursus of opleiding die ik kan volgen?

(Overigens wil ik verder kunnen leren dan alleen de basis van de Japanse taal, maar uiteraard moet ik wel bij de basis beginnen.)

Toegevoegd na 6 minuten:
Of weet een van jullie misschien een goed boek die je zowel het lezen/schrijven als spreken leert

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een "online cursus" in Limburg niet te vinden? Bij ons in Midden-Limburg hebben we gewoon internet hoor...

Het beste antwoord

Hogeschool Zuyd:

http://www.otcmaastricht.nl/opleiding/contact
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als het ook vanuit het Engels mag heb ik hier een gratis online cursus voor je van Polyglot.