Wat is het logo op dit muntje?

Het gaat om een logo op een winkelwagenmuntje. Waarschijnlijk een bedrijfslogo. Het is blauw, bestaande uit twee diagonale strepen en een horizontale, die samen een onderbroken driehoek vormen. Hierin staan drie stippen, die met dunne lijnen met elkaar verbonden zijn. Boven de drie blauwe strepen/balken staat een grote stip.
Zie afbeelding voor het betreffende logo.
Dit winkelwagenmuntje heb ik al enige tijd; het is dus mogelijk dat het (bedrijfs)logo niet meer bestaat.

Toegevoegd na 3 minuten:
PS: Ik heb al met google afbeeldingen gezocht naar het betreffende logo, zonder resultaat (onder andere door daar de afbeelding te uploaden).

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.4K
Amadea
8 jaar geleden
Uit Nederland of België afkomstig, of uit welk land anders vandaan?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat weet ik niet zeker, aangezien ik ook geen idee meer heb waar ik het vandaan heb, maar ik neem aan dat het Nederlands is.
Antoni
8 jaar geleden
Het logo lijkt een beetje op een zittende figuur (in een overigens ongemakkelijke houding, lijkt mij) waarbij het bolletje bovenaan zijn hoofd is, de balk links zijn rug, de balk rechts zijn arm die op de grond steunt en de horizontale balk onderaan één van zijn benen. Misschien heb je daar wat aan? Het gaatje in het muntje doet mij denken aan een sleutelhanger van een sleutel van bijvoorbeeld een hotelkamer of van een kluisje van een recreatiecentrum als een zwembad of een wellnescentrum of iets dergelijks. Dan zou het muntje dus geen winkelwagenmuntje zijn. Weet je zeker dat het een winkelwagenmuntje is? Je kan overigens ook www.tineye.com gebruiken om te proberen vergelijkbare afbeeldingen te vinden, net zoals je Google hebt gebruikt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het gaatje in het muntje is ervoor om het muntje aan het haakje van een sleutelbos te maken.

Het beste antwoord

Internationale Stichting Alzheimer Onderzoek

Toegevoegd na 4 minuten:
Gevonden via http://www.winkelwagenmunt.nl/winkel/cat/nederlandse-muntjes/?filter_items=96&lang=nl , ik had geen idee dat er zo veel waren en dat er mensen zijn die ze verzamelen.
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou zeggen Aldi
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat denk ik niet, aangezien daarbij het logo bestaat uit slechts 3 strepen (wel blauw overigens) die samen een A vormen.