Waar kan ik het best mijn creativiteit op publiceren?

Ik ben opzoek naar een betrouwbare site waar ik mijn creaties op kan zetten bijv: models, tekeningen, motiongraphig, ect.
Als iemand daar een goede site voor heeft laat me het dan weten.
Alvast bedankt voor het helpen.

Met vriendelijke groet,

Jan De Jong

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Envatomarket is een website waar designers, ontwikkelaars, fotografen, tekenaars en producers hun eigen creaties kunnen indienen en waar anderen ze tegen betaling kunnen downloaden: http://market.envato.com. Van die website kan je o.a. heel wat Photoshop-plugins en -acties downloaden.
Ik denk dat je hier je creaties wel kwijt kan en zo kan je er ook nog wat aan verdienen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Op pinterest