Wat is het verhaal achter de afbeelding van Windows Longhorn build 5048?

Waar komt deze foto vandaan, en wie heeft deze gemaakt? Waar is deze foto genomen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Het beste antwoord

De fotograaf heet Martin Barraud. Hij maakte de foto op 28 april 2005. Maar welke kantoorwolkenkrabber het betreft is helaas nergens te vinden.

Barraud maakt stockfoto's en het is natuurlijk geen toeval dat deze foto werd gekozen door Microsoft ten behoeve van Windows Vista (dat werd ontwikkeld onder de codenaam Longhorn): de ramen die zicht geven op oneindige mogelijkheden.
Amadea