Wat betekenen deze tekens van een andere taal in het Nederlands?

Hier een foto van tekens van een bepaalde taal. Kan iemand mij vertellen wat het betekent en uit welke taal het komt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Volgens mij is het Japans, maar ik zou niet weten wat er staat.

Antwoorden (1)

メールアドレス is Japans, en betekent e-mailadres.

Toegevoegd na 11 minuten:
Uitleg
Door het plaatje bij Afbeeldingen van Google up te loaden en erop te zoeken, zie je dat het een Japanse tekst is.
Via http://www.onlineocr.net/ kun je het plaatje naar Japanse tekst omzetten.
Via Google vertaler kun je deze tekst vertalen naar het Nederlands.
SimonV
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Dus de vraagsteller kan deze tekst toch maar beter niet gebruiken voor zijn tatoeage...
Antoni
9 jaar geleden
Dank voor de toevoeging bij je antwoord! Ik was -en nu ben ik serieus- al benieuwd hoe je zo snel het juiste antwoord had gevonden!
SimonV
9 jaar geleden
De andere mogelijkheid was geweest dat ik zelf Japans sprak... :-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoe upload je dan het plaatje naar Google Afbeeldingen?
SimonV
9 jaar geleden
Ga naar Google->Afbeeldingen
Klik op het cameraatje rechts in de zoekbalk.
Kies afbeelding uploaden.