Het is de onderste helft van een werk van Henry Spencer Moore uit 1949. De titel ervan is "Standing figures". Afdrukken hiervan worden als poster verkocht. Een afbeelding van het volledige origineel kan je hier zien: http://1.bp.blogspot.com/-MHZszLblmQ0/Th4PsRLcuLI/AAAAAAAAuKM/vU9n7r2gSFI/s1600/34+Standing+Figures++1949-51.jpg
Amadea
8 jaar geleden
Castle
8 jaar geleden
Dikke + Amadea
Ivana
8 jaar geleden
Henrey Moore is eigenlijk meer bekend als beeldhouwer en maker van abstracte menselijke bronzen. Dat is goed te zien op deze tekening.
Amadea plus.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Knap hoor