» Online bestellen.
De kaart wordt binnen 5 werkdagen toegestuurd.
» Inschrijfformulier downloaden, Klik hieronder voor de musea die de kaart verkopen. Vul een plaats of postcode in, of kies een provincie op de kaart. Om snel geholpen te kunnen worden kunt u vast het inschrijfformulier downloaden en invullen.
» In een museum kopen. Klik hieronder voor de musea die de kaart verkopen. Vul een plaats of postcode in, of kies een provincie op de kaart. Om snel geholpen te kunnen worden kunt u vast het inschrijfformulier downloaden en invullen......

Ga naar de site!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

IK heb hem via internet gekocht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon bij het museum.