Hoe kan ik een repetitie het snelst leren

Ik kom er net achter dat ik een repetitie heb voor morgen hoe kan ik dat het snelst leren

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Kimath
13 jaar geleden
veel succes met je test morgen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ps, trefwoord huisWerk

Het beste antwoord

Inderdaad, laat je niet afleiden door je computer. Maar een samenvatting, en lees die nog een keer door.
Ga dan slapen! Tijdens je slaap verwerk je de informatie die je gedurende de dag hebt verkregen. Je hebt dus meer aan 1x leren en lekker slapen, dan aan de hele nacht leren en niet slapen.
Lees morgen de samenvatting nog een keer door. Dingen die je dan niet meer kunt herinneren kun je makkelijk nog een keer doorlezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

maak een samenvatting, mij lukt het dan om in een half uurtje een hele paragraaf te kennen!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga achter je computer weg en ga alle samenvattingen uit je hoofd leren. als het om wiskunde gaat: pak de moeilijkste opgave met uitwerking en ga kijken of je de uitwerking snapt en kunt reproduceren. zo nu computer uit en aan de slag. oh ja, je zou kunnen overwegen om heel lang door te werken (of nacht door te halen), als je vrijdag geen proefwerk hebt (want je zult dan vrijdag een aanval van concentratieverlies en slaap krijgen.. veel succes.