Onderwerp mondeling Engels?

Binnenkort moet ik met een klasgenootje een gesprek voeren over een bepaald onderwerp, waar de leraar bijzit en beoordeeld hoe wij praten. Alleen nu het grootste probleem: het onderwerp!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
27.8K

Antwoorden (7)

Mode, uitgaan, een film die je gezien hebt, een boek dat je mooi vond, wat zou je doen met een miljoen?, waar je heen gaat op vakantie .........nog meer?

Toegevoegd na 32 seconden:
Hobbies, sport ..
13 jaar geleden
Het huwelijk van William en Kate.
Zoek je e.e.a. van tevoren op. En dan praat je erover wat je leuk vindt aan de twee, je vraagt aan elkaar of de ander iets weet over de voorgeschiedenis.
Wie zijn er allemaal bij aanwezig. enz.
Ideetje?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een erg goed idee! Bedankt!
De economische crisis
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vrouwenvoetval op de televisie! :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Justin Bieber;)
Maar misschien is over je toekomstige studie/werk /leven leuker. Zoek iig iets uit waar het gesprek niet doodloopt met '"i agree", de verovering van afgelopen weekend wordt ook iets te persoonlijk denk ik.
Of een van jullie is toerist en vraagt de ander de bezienswaardigheden in de buurt
13 jaar geleden
Misschien over een bepaald land
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt vakantie als onderwerp nemen.
Je zou met elkaar kunnen praten over een (fictieve) gezamenlijke toekomstige vakantie en de voorbereidingen daarop.
je kunt elkaar ook vertellen en vragen stellen over je laatste vakantie.
Succes