In welke winkels kan ik Engelstalige kranten kopen?

Ik moet een assessment afleggen waarbij ik een Engelse tekst krijg met meerkeuzevragen. Ik wil graag mijn Engels oefenen d.m.v. Engelse berichten te lezen, liefst de krant.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.7K

Het beste antwoord

Alle boekhandels, zeker in de buurt van bijvoorbeeld stations.
En niet alleen Engels, ook Duitse, Franse, Chinese, T|urkse, Arabische, Spaanse, affijn, je kunt het zo gek niet bedenken of vrijwel elke boekhandel heeft wel kranten in die taal. En in het Engels / Amerikaans zeer zeker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

http://www.bbc.co.uk/

misschien is een nieuwssite ook een idee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Engelse kranten zijn te koop bij iedere gerenommeerde boekhandel zoals die van Selexyz, ook op het station zijn vaak engelse kranten te koop.
Voor een boekhandel bij jou in de buurt kun je kijken op
www.selexyz.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de kiosk op het station worden buitenlandse kranten en niet alleen Engelse verkocht.