wat is de beste voorbereiding voor mijn opleiding: mode & design

Ik ga volgend schooljaar naar het vitalis college in breda om daar mode & design te gaan doen. Ik
weet al redelijk wat maar ik ben bang dat ik toch uit de toom ga vallen omdat ik niet zoveel kennis bezit.
Wat kan ik het beste doen om toch straks te weten waar ze het over hebben?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Ten eerste ben ik van mening dat een opleiding ervoor is je dingen bij te brengen. Mensen gaan er allemaal heen om wat te leren. Natuurlijk is de ene al meer bekend in het wereldje dan de andere. Maak lijstjes, ga ontwerpen en verdiep je in de wereld van mode en design. Het is altijd fijn een basis te hebben. Misschien heb je ook wat aan het programma project catwalk.

Verder zou je de bieb kunnen induiken. Tijdschriften kopen en iets met de leuke outfits doen...

Verder zou je ook nog de mode biennale in Arnhem kunnen bezoeken. Erg leuk en ik denk ook wel dat je daar wat van zal opsteken. http://www.gelderlander.nl/voorpagina/arnhem/8911974/Hoe-fashion-zijn-Arnhemmers.ece

SUCCES. Komt helemaal goed hoor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik vraag me af of het werkelijk zo is dat jij minder weet dan een andere eerstejaars. Om dat zeker te weten, zou ik contact opnemen met een van de onderwijscoördinatoren. Gewoon het algemene nummer bellen, uitleggen waarvoor je belt, en dan verbinden ze je wel door naar de juiste persoon. Die kan je dan ook meteen vertellen wat je deze zomer zou kunnen doen om een beetje beter beslagen ten ijs te komen.