Ja dat kan alleen het is slimmer om dat niet te doen want als je je diploma met tl heb gehaalt dan moest je dat jaar als ik het goed heb gemiddelt een 7 of 7.5 staan ik had ook de keus blijven zitten of volgende klas tl maar blijven zitten is wel handiger als je perse je havo wil halen. Een voordeel van naar tl gaan is wel dat je die diploma vast binnen heb
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat kan wel, alleen moet je dan eerst je tl diploma halen.. Daarna kun je in 2 jaar een havo diploma halen!
Heel veel succes!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij sommige scholen mocht je niet blijven zitten, maar ik weet niet naar welke school je zou wollen gaan