Wat betekent deze zin?

'Inside the museums, Infinity goes up on trial' En ik bedoel niet hoe je het in het Nederlands zegt, maar wat het betekent

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is uit een song van Bob Dylan.

Antwoorden (2)

kunst maakt dingen tijdelijk, meer kan ik er niet van maken.

st peppers is en blijft fantastisch maar het blijft een plaat uit de jaren 60 en over twintig jaar zijn alle beatles dood.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk doel je op een tekst van Bob Dylan.

Hij bedoelt dat de eeuwige volmaaktheid (Infinity) zoals je die ziet in musea je toch doet oordelen (Trail) over de waarde daarvan.
Het beeld van de Mona Lisa doet hem oordelen dat eeuwige volmaaktheid na een tijdje gewoon ontzettend saai is. Dat is volgens hem de reden waarom haar glimlach vervult is van heimwee naar leukere tijden (Highway Blues)