3 rollen moet genoeg zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij gewone schoolboeken is 8 meter ruim voldoende
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet als het alle vijftien atlassen of fotoboeken zouden zijn. Maar als je ervan uitgaat dat een gemiddeld boek 30 cm hoog is en anderhalve cm breed, dan zou je met acht meter toch wel 20 boeken moeten kunnen kaften. Gesteld dat het papier 8 meter lang is en breed genoeg om een boek opengeklapt er in de breedte op past met genoeg marge. Maar is het smal papier, dat de boeken er alleen in de lengte op passen, dan kom je gemiddeld op 16 boeken.
Het antwoord is dus: Ja.

Toegevoegd na 1 minuut:
anderhalve cm breed = dik. De breedte van een schoolboek is denk ik zo'n 16 cm.
Amadea
12 jaar geleden
Ik heb voor 20 boeken 3 rollen gebruikt. Ga zo maar na of jij genoeg hebt. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Wat was dan het formaat van de rollen die jij gebruikte? Vast geen 8 meter! Drie meter wellicht?