Uitslag entree toets groep 7

;)
halooo allemaal ik heb een percentage van 83 % wie heeft er een idee van wat voor advies ik haal??????????/

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Het advies gaat afhangen van je juffen en meesters.
De , al genoemde , score van 542 kan zowel een VWO als een HAVO advies worden.
Veel hangt er straks vanaf hoe ijverig je bent en hoe hard je wilt leren voor welk niveau haalbaar voor je wordt. En de onderwijzers op je school zullen ook daar naar gaan kijken.
Vanaf 541 kan, maar hoeft niet, er VWO advies gegeven worden volgens wat de onderwijzers van mijn kinderen me verteld hebben.
Vanaf 545 is VWO evt. Gymnasium advies vrijwel zeker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een percentage van 70% - 85% betekent doorgaans een HAVO-advies! Ben je daar blij mee?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je bedoelt dat je 83% goed heb, zal ik het niet weten. Maar als je bedoelt dat 83% het slechter deed dan jij, wat waarschijnlijk zo is, heb je eeen score van 542.