Is de NHA een goede en betrouwbare thuisstudie instelling ?

Ik heb er nooit van gehoord en ze schijnen toch al lang te bestaan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Het is zeker een betrouwbare instelling.
Je moet er wel rekening mee houden dat de lesstof nogal omslachtig is. Bijvoorbeeld wat in drie regels kan worden uitgelegd, gebruiken zij een heel A4 voor. Dus als je al enige voorkennis hebt over materie is erg handig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1. Dat is weer minder dat ze de lesstof zo maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit was in het geval van de cursus Nederlands. Ik gaf een student hier bijles in. Ook was een gedeelte van de lesstof verouderd. Jammer, want je betaalt er flink geld voor. Cursus makelaardij was ook erg omslachtig. Volgens mijn man die deze cursus heeft gedaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Super bedankt,als lesstof verouderd is of zeer omslachtig,wt ik dat ik daar nt moet zijn.

Andere antwoorden (1)

Het ziet er allemaal prima uit [http://www.nha.nl/Studeren-bij-NHA/Kwaliteitskeurmerken.aspx].

Zelf zeggen ze:

http://www.nha.nl/Studeren-bij-NHA.aspx

Kwaliteitsgarantie!
Onafhankelijk onderzoek onder studenten van de NHA heeft uitgewezen dat men zéér tevreden is over onze cursussen en opleidingen, de begeleiding, de service en de prijsstelling.
Het hoge rapportcijfer 8 spreekt boekdelen.
Bron: Newcom Research & Consultancy, verbonden aan de universiteit van Twente.

ISO 9001: Een ijzersterke kwaliteitsgarantie.
Het kwaliteitsmanagementsysteem van de NHA is ISO 9001 gecertificeerd. Dit certificaat heeft betrekking op; het ontwikkelen en actualiseren van cursussen, het didactisch begeleiden van cursisten en het examineren van cursisten.
Een ijzersterke kwaliteitsgarantie!