Hoeveel collegegeld betaal je per jaar voor een deeltijdstudie geschiedenis?

Ik heb al in het verleden een bachelor en master behaald.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

1750 euro schoolgeld en de kosten voor boeken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het gaat om een tweede studie na je bachelor
Collegegeld tweede bachelor opleiding
Als je voor het studiejaar 2011/2012 wilt inschrijven voor een bachelor en je hebt in Nederland al een bachelorgraad, of een doctoraal, of ingenieursdiploma na september 1991 behaald, dan betaal je voor de inschrijving voor het studiejaar 2011/2012 voor een alfa- of gammaopleidingen een collegegeld van € 5280 en voor een bètaopleiding of een medische opleiding een collegegeld van € 9600.
Als het dus gaat om een tweede bachelor
ronron1212