Uiterlijk en verzorging + mode weg als keuzevak?

Het schijnt dat uiterlijk en verzorging + mode weggaat als keuzevak voor VMBO.
Is dit landelijk? en wat veranderd er allemaal?
Als iemand van jullie extra informatie hierover heeft wil je dat dan geven?
het gaat om leerjaar 2013-2014

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het schijnt? Waar heb je die informatie vandaan? Ik weet wel dat dat onderdeel vaak niet geadviseerd wordt, je bent je te smal aan het orienteren. Op het MBO is de keus vroeg genoeg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan er niets over vinden.... dus hoe kom je aan die informatie. Het kan zijn dat jouw VMBO er mee stopt maar van iets landelijks kan ik niets vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kom aan de informatie omdat we een brief van mijn school kregen dat de informatieavond waar we voor ingeschreven hadden niet doorging door verandering in de keuzevakken en paar docenten zeiden dat het waarschijnlijk wegging.

Antwoorden (1)

Landelijk gaat er niets veranderen, er staat ook geen verandering op stapel. Wel is deze keuze te smal en niet aan te raden. Je kunt je beter wat breder oriënteren op het VMBO en dan pas ná het VMBO de keuze maken op het MBO.

Het kan zijn dat jouw VMBO het niet meer gaat aanbieden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke bedankt