welke studieboeken heb je nodig voor vmbo tl ?

mijn zoon zit nu in vmbo 3, ik hoop dat hij doorgaat naar MBO of havo.
Dus hij moet echt TL halen.

Nu heeft hij al zijn studieboeken gehaald en overal staat VMBO K/GT of KGT op. Hij zegt (en ik zie) dat de stof makkelijker is dan de 2e klas toen hij nog deels Havo boeken had..

Heeft hij wel de goede boeken om op TL niveau uit te stromen ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.8K

Het beste antwoord

Ja hoor dat komt helemaal goed las hij maar vmboT doet. Vmbo 3 zegt mij niets.

Je kunt op havo zitten en havo/vwo boeken hebben waarbij de vwo'ers extra stof doen. Zo kun je ook een kader/t boek hebben waarbij de kaders iets minder stof doen.
Of je door kan naar havo moet je nu al overleggen, soms kun je dan een extra vak doen want op de havo doe je examen in 7 vakken en op t maar in 6.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dank voor de moeite, ja de T binnen KGT staat
inderdaad voor theoretisch
wie heeft de mavo ooit afgeschaft ???? onhandig !

Andere antwoorden (1)

KGT staat voor Kader/Gemengd/Theoretisch. Die boeken zijn dus o.a. geschikt voor TL (Theoretische leerweg).