Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil wisselen van het MBO naar de Havo, is mijn studiefinanciering al ingegaan?

Ik stop na 2 weken op de opleiding gezeten te hebben. Nu ga ik terug naar de Havo. Is mijn regeling dat ik binnen 10 jaar mijn studies moet afronden al ingegaan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja, een deelnemer met prestatiebeurs heeft, vanaf de eerste maand prestatiebeurs voor het mbo, tien jaar de tijd om een diploma te behalen op minimaal niveau 3. Als de studie wordt onderbroken zoals bij u telt die tijd gewoon door. U heeft dus tot 1 augustus 2017 de tijd om uw diploma te behalen zodat u de prestatiebeurs niet hoeft terug te betalen. Als er bijzondere omstandigheden zijn kan de tienjarentermijn nog worden verlengd.

Toegevoegd na 2 dagen:
Correcctie:
1 augustus 2017 moet zijn 1 augustus 2024

Toegevoegd na 2 dagen:
Correcctie:
1 augustus 2017 moet zijn 1 augustus 2024

Toegevoegd na 2 dagen:
Correcctie:
1 augustus 2017 moet zijn 1 augustus 2024
(Lees meer...)
fisbel
9 jaar geleden
fisbel
9 jaar geleden
Bedankt voor de correctie.
Ik heb per abuis de termijn van een andere vragensteller in dit antwoord opgenomen. Lees
http://www.goeievraag.nl/vraag/financien-werk/financien/lenen/recht-studiefinanciering-openstaande-schuld.529842

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding