kun je aanvullende beurs krijgen zonder basisbeurs?

Mijn ouders verdienen onder de 46000 euro, dat betekent dat ik recht heb op een aanvullende beurs (260 euro). Krijg ik de aanvullende beurs alleen als ik ook een basisbeurs heb of is het echt je moet eerst de basisbeurs lenen en dan pas krijg je de aanvullende? wie o wie kan mij helpen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Een aanvullende beurs is een aanvulling op de basisbeurs. Geen basisbeurs, dan ook geen aanvulling erop uiteraard.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In her huidige systeem moet je een basisbeurs hebben dan krijg je pas een aanvullende beurs. Vanaf 1 september 2015 verdwijnt de basisbeurs, maar de aanvullende beurs voor mensen met laag inkomen zal blijven bestaan. Waardoor je toch die 260 euro krijgt zonder een lening.