Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een mogelijkheid om een frans programma (journaal) met franse ondertiteling te kijken?

Ik zou graag Frans beter onder de knie willen krijgen. Ik heb een keer de tip gekregen om Franse tv te gaan kijken (het liefst het journaal) met Franse ondertiteling. Helaas kan ik niks vinden waar je Franse tv met ondertiteling kan kijken. Wie kan mij helpen? Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als jullie TV5 Monde kunnen ontvangen, dan is het eenvoudig. Kijk elke zaterdag naar "Sept jours sur la planète". Daarin worden een aantal onderwerpen uit de actualiteit besproken, en er staat Franse ondertiteling bij.
(Lees meer...)
Amadea
9 jaar geleden
Normaal gesproken hebben alle teletekstzenders op nr 888 de ondertiteling voor doven en slechthorenden. Probeer dat eens uit, dan kun je niet alleen nieuws maar ook kwissen en meer kijken
(Lees meer...)
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Zo normaal is dat tegenwoordig niet meer. Heb je nagezocht of de Franse televisie daar nog aan doet?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien kan je de voorkeurstaal via je tv veranderen, vaak kan je daar ook instellen of je ondertiteling wilt zien...
anneliez
9 jaar geleden
Ja hoor de franse zenders die ik krijg hebben op 888 ondertiteling
Amadea
9 jaar geleden
Oké, dan compenseer ik die negatieve duim maar even!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding