Pas de Grote Bosatlas in een wimona tas?

Een Wimona tas is een kunstleren tas, soort van cowsboybag.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Erna55
8 jaar geleden
De grote Bosatlas kun je meenemen naar de winkel om te passen.
Tassen hebben nl verschillende maten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kunt zelf opzoeken wat de maten zijn van jouw tas, dat is lastiger voor ons om te zoeken en dan zoek je de maten op van de bosatlas en je weet het antwoord. Nou vooruit ik schenk je de maten van de atlas: 23x348x253 mm

Antwoorden (1)

De afmetingen van een Wimona schoudertas (waar een 15.4'' laptop in past) zijn:
39 x 32 x 17 cm

De afmetingen van de Grote Bosatlas zijn:
34.4 x 25.1 x 2.1 cm

Conclusie: Ja, die krijg je gemakkelijk in zo'n tas.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zoals je al in mijn reactie kan lezen is de Atlas een klein stukje groter en dat komt omdat jij uitgaat van de 53ste uitgave terwijl er al twee jaar een 54ste is. Verder past de atlas wel in je tas maar kan er dan nog wat bij?
Verder: is dit de tas die de vraagsteller op het oog heeft?
Verder: dit zijn buitenmaten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Die maten van de tas 39 x 32 x 17 zijn de buitenmaten. Het zou zo maar kunnen dat de atlas er niet inpast omdat je de binnenmaat niet weet. Trouwens: De maten van jouw atlas wijken af van die van Pelle in haar reactie op de vraag.