Ja dat is mogelijk maar de kans is heel klein.
Je kan beter zelf een opleiding zoeken met 1 dag school 4 dagen werken dan heb je meer kans
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik ken een bedrijf waar ik terecht kan maar de scholen werken niet mee voor BBL..
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ga eens praten bij het UWV, misschien kunnen zij iets voor je doen.
Anders is een schriftelijke opleiding ook nog een mogelijkheid (NHA, LOI).
Ivana
8 jaar geleden
Soms vinden bedrijven het fijner als je intern wordt geschoold. Vaak moet je dan wel een langere tijd bij zo'n bedrijf blijven, omdat ze je hebben opgeleid.
Het is dus zeker goed mogelijk om zonder een bepaald diploma door te groeien binnen een bedrijf.