wat betekent c1 pass voor de anglia master toets?

ik heb de anglia masters(c2) afgelegd en ik kreeg als uitslag pass c1.
kan iemand wat meer info ogeven?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Er zijn internationale tabellen voor je niveau.
Voor C2 wordt er meer van je gevraagd dan voor C1.
Je uitslag betekent dat je voor C2 gezakt bent, maar wel het niveau C1 gehaald hebt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Can understand a wide range of demanding, longer texts, and recognize implicit meaning.
Can express ideas fluently and spontaneously without much obvious searching for expressions.
Can use language flexibly and effectively for social, academic and professional purposes.
Can produce clear, well-structured, detailed text on complex subjects, showing controlled use of organizational patterns, connectors and cohesive devices.
C2 Mastery or proficiency
Can understand with ease virtually everything heard or read.
Can summarize information from different spoken and written sources, reconstructing arguments and accounts in a coherent presentation.
Can express him/herself spontaneously, very fluently and precisely, differentiating finer shades of meaning even in the most complex situations.

Toegevoegd na 6 minuten:
Het grootste verschil tussen C1 en C2 is of je het meeste kunt begrijpen ( C1 ) , of dat je zo goed als alles gemakkelijk kunt begrijpen (C2 ) .