Is mijn Cito toets van 35 jaar geleden ergens centraal bewaard?

Mijn basisschool bestaat niet meer en door omstandigheden weet ik niet of ik de Cito toets heb gemaakt. Ik ben daar benieuwd naar.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.4K
Amadea
8 jaar geleden
Zo'n toets is een momentopname. Dat zegt verder niet veel over jouw capaciteiten. Het lijkt mij niet dat die bewaard worden. Je zou via toenmalige klasgenoten kunnen achterhalen of die het nog weten. Bijvoorbeeld door je aan te melden op schoolbank.nl
Antoni
8 jaar geleden
De uitslag is misschien nog bekend bij het CITO.
Antoni
8 jaar geleden
De contactgegevens van het Centraal Instituut voor Toetsontwikkeling zijn: Postadres:
Cito Klantenservice
Postbus 1034
6801 MG ARNHEM Telefoon: 026-3521111
E-mail: klantenservice@cito.nl
Twitter: @Cito
Bereikbaar: maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 17.00 uur Bezoekadres:
Amsterdamseweg 13
6814 CM Arnhem Kijk voor meer informatie op www.cito.nl.

Het beste antwoord

Eindexamens worden nieteens langer dan 6 maanden bewaart: http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/voortgezet-onderwijs/vraag-en-antwoord/hoe-lang-moet-een-school-examenmateriaal-bewaren.html
Dus ik denk niet echt dat een Cito toets zolang bewaart word.