is een geografische rekenmachine nodig?

Ik ga na de zomervakantie naar 4 Havo en in de vierde moet je een geografische rekenmachine kopen. Maar ik heb niet echt de vakken waarmee je zo’n rekenmachine kan gebruiken. Ik heb het N&G profiel met keuzevakken aarderijkskunde en duits. Dan denk ik dat ik niet zo’n rekenmachine nodig heb aangezien ik geen wis B heb of natuurkunde. Maar ik weet het dus niet zeker en ik kan het ook niet meer vragen aan school omdat het al vakantie is.

Toegevoegd na 40 minuten:
Sorry ik bedoelde dus grafische rekenmachine

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Ik heb ook wiskunde A gevolgd en heeeel veel plezier gehad van mijn grafische rekenmachine :P
Als je het te duur vindt om zo'n ding nieuw te kopen, wat ik me heel goed voor kan stellen, moet je eens op marktplaats kijken of in je omgeving rondvragen. Je kan hem dan vaak een stuk goedkoper aanschaffen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kan op de eerste schooldag van het nieuwe jaar navragen of je zo'n rekenmachine nu echt nodig hebt. Die middag kan je er dan zonodig nog een aanschaffen.

Kan je overigens niet een e-mail sturen naar een docent van je school? Die kan die docent dan beantwoorden op een moment dat dat hem of haar uitkomt, ook tijdens de schoolvakantie.
Antoni
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wachten is niet slim, dan zijn alle tweedehandsjes uitverkocht. Scholen geven tegenwoordig precies aan wat je nodig hebt en wat er facultatief is. Mailen en wachten is geen verstandig advies, vandaar de min.
Antoni
8 jaar geleden
Niet iedereen wil of moet per se een rekenmachine tweedehands kopen. De eerste dag van de het nieuwe schooljaar is naar mijn mening nog op tijd voor het kopen van een rekenmachine.