Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is een geografische rekenmachine nodig?

Ik ga na de zomervakantie naar 4 Havo en in de vierde moet je een geografische rekenmachine kopen. Maar ik heb niet echt de vakken waarmee je zo’n rekenmachine kan gebruiken. Ik heb het N&G profiel met keuzevakken aarderijkskunde en duits. Dan denk ik dat ik niet zo’n rekenmachine nodig heb aangezien ik geen wis B heb of natuurkunde. Maar ik weet het dus niet zeker en ik kan het ook niet meer vragen aan school omdat het al vakantie is.

Toegevoegd na 40 minuten:
Sorry ik bedoelde dus grafische rekenmachine

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik heb ook wiskunde A gevolgd en heeeel veel plezier gehad van mijn grafische rekenmachine :P
Als je het te duur vindt om zo'n ding nieuw te kopen, wat ik me heel goed voor kan stellen, moet je eens op marktplaats kijken of in je omgeving rondvragen. Je kan hem dan vaak een stuk goedkoper aanschaffen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kan op de eerste schooldag van het nieuwe jaar navragen of je zo'n rekenmachine nu echt nodig hebt. Die middag kan je er dan zonodig nog een aanschaffen.

Kan je overigens niet een e-mail sturen naar een docent van je school? Die kan die docent dan beantwoorden op een moment dat dat hem of haar uitkomt, ook tijdens de schoolvakantie.
(Lees meer...)
Antoni
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wachten is niet slim, dan zijn alle tweedehandsjes uitverkocht. Scholen geven tegenwoordig precies aan wat je nodig hebt en wat er facultatief is. Mailen en wachten is geen verstandig advies, vandaar de min.
Antoni
8 jaar geleden
Niet iedereen wil of moet per se een rekenmachine tweedehands kopen. De eerste dag van de het nieuwe schooljaar is naar mijn mening nog op tijd voor het kopen van een rekenmachine.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding