Hoe kan ik Farmacie studeren met een HBO- propedeuse?

Ik heb mijn apothekersassistent diploma behaald en ben nu bezig met mijn Farmakunde propedeuse, helaas beschikt farmakunde niet over voldoende natuurkunde,scheikunde en wiskunde. Kan ik hiervoor deelcertificaten halen en toegelaten worden?

Is het overigens voldoende om vwo niveau examenbundels en samengevat boeken te leren om de deelcertificaten te halen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Je zult de beta vakken op VWO niveau moeten afsluiten, duw Wis- natuur- en scheikunde.
Overigens is Farmacie een pittige opleiding, zwaarder volgens velen, dan geneeskunde.
Maar als je goed bent in exacte vakken is het natuurlijk te doen.