Waar kun je online mbo studieboeken bestellen op afbetaling?

Ik ben net aangenomen voor een nieuwe opleiding en natuurlijk wist ik dat ik studieboeken nodig zou hebben, maar ik had verwacht dat ik deze in termijnen zou kunnen afbetalen.
Echter bied van Dijk wel 3 termijnen aan, maar met een boekenpakket van over de 400 euro betaal je je dus nog scheel.

Iemand misschien een goede website die meerder termijnen aanbied?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Bij BOL kan je ze zowel tweedehands als op afbetaling kopen:

http://www.bol.com/nl/m/boeken/tweedehands-studieboeken-kopen/index.html?promo=studieboeken_NB_NL_E_tweedehands-kopen_6_)#
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kunt natuurlijk ook gewoon gaan lenen en als je tweedehands koopt ben je al weer goedkoper uit. Wel erg dom dat je hier geen rekening mee hebt gehouden hoor.