Welk profiel moet ik kiezen om motivatie spreker te worden?

Ik moet binnenkort op school mijn profielkeuze doen en wil graag motivatiespreker worden.
Ik ben erachter gekomen dat je geen opleiding nodig hebt maar ik ben tot mijn achttiende leerplichtig.....
Welk profiel kan ik het beste kiezen?
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Het beste antwoord

Volgens mij moet je "de universiteit van het leven" halen, wil je ooit een goede motivatie spreker worden.
Mensenkennis leer je niet uit een boekje. Iedereen die dat denkt, kan schade toebrengen aan een ander.
Veel studierichtingen zijn daarom geschikt als vooropleiding. Zolang je maar zoveel mogelijk type mensen en soorten situaties leert kennen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Cultuur & Maatschappij misschien, met vakken als geschiedenis, filosofie en maatschappijleer.