wat als er op magister een O word geplaatst bij de cijfers?

ik keek vandaag op magister, er stond bij de cijferlijst een O voor Nederlands. ik begrijp niet waar het voor is.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
5.5K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Onvoldoende?
Ritsuka
8 jaar geleden
ik gok ook dat het staat voor onvoldoende
Antoni
8 jaar geleden
@Rickyman2002, dit kan je het beste vragen aan de docent die dit cijfer heeft gegeven, lijkt mij.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Precies, waarom zou je dat hier vragen... wat je ook nog kunt doen is anderen appen en vragen of zij ook een letter hebben (V of G of zoiets) of wel een cijfer. Als zij ook een letter hebben heb jij een onvoldoende. Overigens kun je er op klikken om meer informatie te vinden over waarvoor je die onvoldoende hebt gekregen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Overigens testen ze bij mijn zoon bij Nederlands op de referenties voor taal en bij rekenen dus op rekenen. Daar krijg je letters voor als je 1F 2F of 3F niet of wel haalt. Een O betekent dan dat je dat niveau nog niet hebt gehaald. Bij een V dus wel.