door wie worden de kosten van voor en naschoolse opvang betaald en welk bedrag is daarmee gemoeid?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ouders, werkgevers en overheid.

Antwoorden (1)

Kosten buitenschoolse opvang (BSO)

Buitenschoolse opvang (BSO) is de opvang voor en na schooltijd, op vrije dagen en tijdens schoolvakanties. Scholen organiseren deze opvang meestal niet zelf. Zij werken hiervoor samen met een kinderopvangorganisatie. De ouders betalen de kosten van de BSO.
ronron1212
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je had de volgende alinea ook mee moeten citeren, daar staat dat er kinderopvangtoeslag mogelijk is. Verder subsidieert de overheid in kinderopvang. Verder betaalt de werkgever ook nog eens mee: http://www.mkbservicedesk.nl/132/werkgeversbijdrage-kinderopvang.htm dit alles verklaart mijn duimpje omlaag.
ronron1212
8 jaar geleden
@pelle daarom zit de link erbij
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Een link mag nooit het antwoord zijn. Jouw antwoord is fout. Verder staat er in jouw link niets over werkgeversbijdrage en er worden geen bedragen genoemd (vraag).
ronron1212
8 jaar geleden
@Pelle geef het juiste antwoord en ga verder