Wat zijn de verschillen tussen Marlboro light, menthol, gold enz.?

Ligt het aan de inhoud of smaak? Het liefst graag met een link erbij..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
19.3K

Het beste antwoord

Van "lichtst" naar zwaarst
-flavour plus ( wit met rode rand)
-gold/ gold 100s
- die zwarte
- mx4 ( medium)
- de gewone rode/ rode 100s
- menhol(groene, is gelijk aan de rode. )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.goedkope-sigaretten.com/marlboro-sigaretten.html Hier staan nog veel meer soorten maar die ken ik niet. Bij gold moet ook nog staan menthol light, dat is een lichtere variant van de gewone menthol. Daarnaast heb je verschillende verpakkingsinhouden.

Andere antwoorden (2)

Gold weet ik niet. Marlboro light zit minder teer etc in. En menthol is zo'n mint smaakje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Marlboro gold is hetzelfde als light.