Hoe vind ik een bruidspaar?

Ik was in Rome. Daar kwam toevallig een bruidspaar voorbij.

Ik heb een foto gemaakt. Ik vind het zelf een mooie foto, en ik kan me voorstellen dat het bruidspaar deze foto zou willen hebben.

De enige informatie die ik heb is datum, tijd, plaats, en deze foto.

Hoe zou ik dit bruidspaar kunnen terugvinden?

Picture for question
Cryofiel
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo, jij reist nogal... Ik was in Rome, ik was in Londen, ik was in Duitsland...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kwam ook als eerste in mij op :-)
Wat een bofkont. Ik kom niet veel verder dan mijn bureaustoel....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een prachtige foto!!!
Cryofiel
12 jaar geleden
@gootje08, jij kunt toch goedkoop met de trein rond de wereld reizen? @Loekido, dank!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goed onthouden Cryo!!! Maar ik kan wel goedkoop Nederland rond, helaas niet de wereld. Enne... om al dat reizen te doen moet je ook vrije tijd hebben, daar heb ik helaas niet zo veel van ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Cryo: Ga jij met de trein naar Rome? Dat is nogal een reis...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Super mooie foto!!!!! :D ik zou hem inderdaad wel willen hebben (als ik het bruidspaar was he!!) Hihi!!
Cryofiel
12 jaar geleden
@gootje08, heb je geen recht op couponboekjes? @C4th, nee, Rome heb ik met het vliegtuig gedaan. @chelsea16, bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En grote kans dat ze helemaal niet uit Rome komen. Hoeveel gaan er niet naar Vegas om te trouwen... Heb je een hasselblad, gezien het vierkante formaat?
Cryofiel
12 jaar geleden
Nee, uitsnede gemaakt.
Kristal
12 jaar geleden
Prachtige foto hoor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wow het geluk straalt er echt vanaf!
Prachtige foto zeg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuk hoor! en helemaal gaaf dat je wilt achterhalen wie het zijn.

Het beste antwoord

in rome zullen ze toch ook wel een burgerlijke stand hebben waar je kan informeren?
er zullen die dag heus geen hordes mensen met een oosterse naam getrouwd zijn.
bel ze eens op, en leg je vraag voor.
je moet wel je talen spreken natuurlijk ;)
succes!
Rieneke1
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Riesco bene a farmi capire in italiano! ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
molto bene, sono impressionato....
Rieneke1
12 jaar geleden
haha okee, ik heb niets gezegd! ;)
Cryofiel
12 jaar geleden
@gootje, credevo che tu sia una donna... Of heeft Google Translate jou een geslachtsoperatie gegeven? ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@cryo,
scusa me, ma tanti anni fa che ho fatto un corso. Tanti anni fa che ho lavorato a Schiphol. Ho dimenticato molti cosi. Dus ik had de vertaalmachine niet gebruikt, was even vergeten van de mannelijke en de vrouwelijke uitgang. Voor iemand die nooit Italiaans hoeft te gebruiken vind ik dat ik het nog aardig kan ;-)
Cryofiel
12 jaar geleden
Yep, dan doe je het helemaal zo slecht nog niet! Grazie per spiegare.

Andere antwoorden (2)

De makkelijkste manier lijkt me om een mail te sturen aan de gemeente Rome en hierin de foto mee te sturen en hen je verzoek uit te leggen.

Ik denk niet dat zij je het adres van het bruidspaar gaan geven, maar wellicht willen ze je mail met de foto doorsturen aan hen.
(mooie foto trouwens)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
ja, strak plan, +
Juist omdat het een Japans stel is denk ik dat zij al duizend foto's hebben van deze dag....

Toegevoegd na 3 minuten:
En dan waren ze net eventjes in Rome, maar nu weer thuis in Japan..

Als ze hier waren om te trouwen, dan staat het geregistreerd bij de Gemeente. Het kan ook zijn dat ze hier alleen waren voor de foto's. Dat weet ik van mijn Japanse vriendin. Niet ongebruikelijk dat foto's elders worden gemaakt. Bruidsjurk in de koffer en go. En Japanners hebben vééééél foto's...

Ik denk dat er heel veel moeite moet worden gedaan met een grote kans op geen resultaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kristal
12 jaar geleden
;-))) Bestevaer...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou zomaar kunnen. Er is echter één verschil: Op de officiële foto's zullen ze niet zo ontspannen lachen.
Ik kom op mijn reizen heel veel Japanners tegen en het valt me altijd op dat als ze op de foto gezet willen worden voor één of andere bezienswaardigheid, dat ze er dan altijd zo ontzettend ernstig opgezet worden, als ware het een staatsieprotret.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
C4th, da's waar! De trouwfoto van mijn vriendin is ECHT een doodernstig statieportret!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Juist omdat het een Japans stel is denk ik dat zij al duizend foto’s hebben van deze dag…." Haha, +