hoe duur kost 4 karaats goud ongeveer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iets IS duur of het KOST veel, niet andersom.

Antwoorden (2)

Ik denk dat je bij 4 karaat eigenlijk niet meer van goud kunt spreken dus er zal geen vaste prijs voor zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt 22 karaat, meestal voor muntstukken en 18 karaat meestal voor juwelen. 14 karaat is al meer koperachtig van kleur, ook voor juwelen, bv uit Turkije. Alles hangt af van de dagprijs. Maar als 22 karaat bv 35 euro/gram zou zijn, dan kost 4 karaat 6.36 Euro/gram, bij benadering.