Zijn er ook bordjes/stickers voor bij de voordeur om "praat personen" te weren?

Ik word helemaal gestoord hier.
Ik draai nachtdiensten en ELKE dag gaat wel een keer of 3 de deurbel. Voor collectes, snoep en kaart verkoop van de kerk of de plaatselijke zorg instelling. En uiteraard ook mensen die mij komen vertellen dat ik Jezus mis in mijn leven.

Het enige dat ik op moment mis is slaap en ik vermoed dat Jezus me daarbij niet kan helpen. Dus wil ik een bordje ophangen. Waarop alle 3 vermeld staan. Geen collectes, geen verkoop, maar hoe noem je die derde.

Toegevoegd na 1 minuut:
De bel uitzetten of zachter kan niet. Is een vaste bel met een eigen snoer. Het is alles of niets. Wil ik geen bel moet ik hem los schroeven en de draden los maken.

9 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Draden doorknippen en draadloze deurbel kopen bij de Action (ik geloof €6,-) en die dan uitzetten als jij wilt slapen en geen reli's aan de deur wilt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bel door snijden. Draadloze bel halen bij de doe het zelf. Bel wegnemen als rust gewenst is. Oude bel laten zitten als een soort afleiding. http://www.bol.com/nl/p/elro-db262-draadloze-deurbel-met-extra-ontvanger/9200000010646018/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.huisvlijt.com/2015/01/voordeurbel-van-de-action.html
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
LoL precies hetzelfde idee.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
"Religieuzen boven bellen"...?
Of "Jezus, toch niet wéér een proseliet aan de deur"...?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Trouwens snoep? Kan je die niet bij mij langssturen?
Antoni
9 jaar geleden
Misschien wíllen ze wel snoep in plaats van het te verkopen, MrTomaat!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
... tomatensnoep...?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
snoeptomaatjes?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Vrager: Je ziet er ook gvd slecht uit, geheel groen uitgeslagen!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik probeer ook vaak overdag te slapen als ik 's nachts of 's morgens heel vroeg actief ben geweest, maar ik heb leren leven met het feit dat de meeste van mijn medemensen dan gewoon wakker zijn en ik niet van hen mag verwachten dat ze zich net zo rustig gedragen als rond middernacht.
Ivana
9 jaar geleden
"gelieve niet te bellen. Er is een ZIEKE hier."
HeerVoldemort
9 jaar geleden
@MaartenVerrips
Dat snap ik, ik baal wel als een buurman dan besluit een boormachine in de muur te zetten. Maar ik ga er niet over klagen. Echter we hebben het hier over mijn voordeur, en ook als ik niet lig te slapen heb ik geen behoefte aan dat gezeur (Ja sorry, ik noem collectes, verkoop en mij proberen te bekeren gezeur)

Het beste antwoord

Voor bekering verboden aan te bellen: Bewoner staat in het "bekeer-me-niet-register'.

Toegevoegd na 8 minuten:
http://www.nietaandedeur.nl/sticker.php
Hier kun je allerlei Neen-sticker bestellen (of zelf maken misschien als je handig bent)
Geen collectes, wij doneren op onze eigen wijze.
Geen verkopers of geloofsovertuigers
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Is daar een bordje van, zo vraagt HeerVoldemort?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Antoni, ja die zijn er, moest even pauzeren, er werd gebeld ::))
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dikke plus!
Goed gevonden. :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+ Ik denk dat de sticker eens stuk goedkoper is, wil je hem toch op een bordje? Dan maak je een plankje op maat en plak je daar de sticker op.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Creatief! Crea :)