Kan ik een Wehkamp cadeaubon tegelijk, in een bestelling, met een kortingscode gebruiken?

Toegevoegd na 3 minuten:
En kan ik op de Wehkamp online shop twee cadeaubonnen + een kortingscode gebruiken?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
7.5K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja, want die kadobon is feitelijk contant geld, is reeds betaald.
Ritsuka
8 jaar geleden
gewoon proberen, als het niet kan krijg je vanzelf foutmelding

Antwoorden (1)

De wehkamp.nl cadeaubon verzilver je in de kassa. Het bedrag van een cadeaubon is als totaal kortingsbedrag
zichtbaar in de kassa. Na het verzilveren van de code, krijg je de gelegenheid meer codes in te vullen. Je kunt dus
meerdere cadeaubonnen gebruiken per bestelling.
Als het bedrag van je bestelling hoger is dan het bedrag van de cadeaubon, dan betaal je in de kassa het
resterende bedrag op andere wijze. Als je een cadeaubon niet helemaal verzilvert, blijft het resterende saldo op je
cadeaubon staan. De geldigheidsduur en het saldo kun je nakijken via de
saldochecker
. Stuur je een artikel terug
die je met een cadeaubon betaald hebt, dan krijg je dat bedrag terug in de vorm van een cadeaubon, die we voor
gebruik weer voor je klaarzetten op Mijn wehkamp.nl onder mijn tegoeden.
Je kunt een cadeaubon niet inwisselen voor geld of laten bijschrijven op je saldo.

Dus ja, je kunt meerdere cadeaubonnen in een bestelling verzilveren en ook een betaling met cadeaubon in combinatie met een kortingscode is mogelijk.