Waarom moet je een visum aanvragen als je naar engeland wilt?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ronron1212
8 jaar geleden
Als Nederlander hoef je geen visum aan te vragen.
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Nee dat dacht ik ook. Ik ben regelmatig in Engeland geweest. Nooit een visum nodig gehad.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
als je nederlands paspoort hebt hoef je bijna nooit een visum aan te vragen, zeker niet voor een reis naar engeland.
http://youtu.be/8WTuNZioOro

Antwoorden (1)

Waarom je een visum moet aanvragen voor Engeland, dit is alleen voor mensen met een vreemdelingen document of een niet EU paspoort.

In de andere gevallen mag je gewoon met een ID kaart of paspoort naar Engeland, zonder Visum.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Leuk dat jij de eerste bent die dit opmerkt, goed antwoord + al werkt de link daar naar toe niet :(
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Oh de link werkt wel op mijn pc en telefoon.