Wat is het nut van de WISTA?

Er blijkt een organisatie te zijn die WISTA heet (Womens' International Shipping and trading Association) . Maar wat is het nut van een organisatie van alleen vrouwen mbt de scheepvaart ed.? Of mogen ook mannen lid worden?

http://wista.net/nl/site/board-members-t

7 jaar geleden

Antwoorden (1)

De WISTA (Wet Inzake Stabiliteit en Transparantie van de Accountancysector) is een wet die de kwaliteit en betrouwbaarheid van de accountancysector in België bevordert. De wet stelt strenge eisen aan de kwaliteit van de accountants en hun werkzaamheden. Daarnaast bevat de wet regels voor de transparantie van de accountancysector, waardoor de kwaliteit en betrouwbaarheid van de sector verder verhoogd wordt.
Bronnen:
4 maanden geleden