Weet iemand of vandaag gewoon de winkels in Duitsland open zijn?

voornamelijk de Kaufland in Herzogenrath...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.7K

Antwoorden (2)

Ik ben op dit moment in Duitsland. Alle winkels zijn hier gewoon open - het is een heel normale werkdag. Ook de vrienden waar ik logeer zijn gewoon naar hun werk gegaan.

Toegevoegd na 4 minuten:
Op de Internetpagina's van Kaufland kun je, via Filialsuche, de openingstijden vinden. Voor Herzogenrath (filiaal Bahnhofstraße) staat er heel gewoon: Mo-Sa 07:00-22:00.

Als dit filiaal vandaag gesloten zou zijn, had dat er expliciet bij gestaan.

Conclusie: dit filiaal is vandaag tot 22:00 open.
Cryofiel
13 jaar geleden
ja open

bron; filialsuche