Waar haalt Joran van der S. het geld vandaan om de wereld rond te reizen?

Niet dat ik jaloers ben, ik zou voor geen goud met die knul willen ruilen.

De vraag blijft: waar haalt hij zijn geld vandaan?

Hij zat op Aruba, in Thailand, in Peru - hij reist dus de hele wereld rond. Nu blijkt hij een Amerikaanse advokaat te hebben - die zal niet goedkoop zijn.

Cryofiel
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De rechzaken waar hij voor is vrijgesproken, leveren natuurlijk veel geld op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, alleen restitutie van de gemaakte kosten (advocaat, reiskosten e.d.) Geen schadevergoeding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok, weet ik dat ook weer, dat je geen schadevergoeding krijgt

Het beste antwoord

In onze regionale krant stond vandaag:
Hoe Joran al die tijd aan geld is gekomen, is niet helemaal duidelijk. Hij zou voor 100.000 dollar een geluidstape, die nep zou zijn, hebben verkocht aan een Amerikaans tv-station. Ook heeft hij geld verdiend met pokeren, al vielen die bedragen nog wel mee. Verder heeft hij geld verdiend met de handel in drugs. Hij heeft in 2009 geld geleend van Terror Jaap, om in Thailand een coffeeshop te beginnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Hij heeft de moeder van Natalee Holloway afgeperst. 250k USD voor de locatie van het lichaam. Daar had hij de helft al van ontvangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Huh hoe zit dat nou? Dan moet Joran toch die moeder betalen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij heeft de moeder het volgende gezegd: Geef me 250.000 Dollar, dan geef ik je de locatie van het lichaam van je dochter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
o, zit het zo. Bedankt! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als dat zo is , is hij gewoon schuldig. anders weet je niet waar het lichaam zich bevindt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij heeft toch ook een bekentenis aan Patrick gegeven, dat maakt het niet waar. Hij is verdacht en hij maakt daar gebruik van door de familie nu af te persen, dat maakt hem niet schuldig aan moord, maar aan afpersing. Onschuldig tot schuldig bevonden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij is nog niet veroordelt voor afpersing
dus of het waar is is nog niet duidelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Youris zei: "Als dat zo is." Dus ging ik er voor de discussie van uit dat het zo is.
Tricky business......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij speelde poker waar hij geld mee verdiend

Toegevoegd na 7 minuten:
Ook heeft hij geld gekregen voor het schrijven van een boek en het optreden in verschillende talkshows in amerika.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ten eerste komt hij uit een nu niet bepaald arme familie. Ten tweede hield hij zich bezig met al dan niet duistere praktijken, zoals vrouwenhandel, die flink geld in het laatje brachten.
13 jaar geleden
op Aruba zat ie, omdat hij daar woonde. verder is reizen tegenwoordig spotgoedkoop, zn familie niet overdreven arm en schijnt hij goed te pokeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"schijnt hij goed te pokeren" LOL
Als er iemand een pokerface heeft, is het Joran wel!