Doet de VVD er verstandig aan Mark Rutte te vervangen door Neelie Kroes?

(Er van uitgaand dat Neelie het zou willen natuurlijk...)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Op zich is Neelie wel iemand waar je respect voor hebt (ik tenminste) gezien hoe ze zich staande houdt in haar huidige functie. Dat kun je je afvragen bij Mark Rutte.

Als ik Neelie was, zou ik het niet doe aangezien het haar alleen maar schade kan berokkenen aangezien de VVD niet de meeste stabiele partij is op het moment
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik denk persoonlijk van niet. Als het tenminste gaat om stemmers terug te krijgen. Dan is Neelie veel te beschaafd. Om wat Wilderszieltjes terug te winnen moet je met grover geschut aankomen.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet mee eens. Neelie is een keiharde tante die van aanpakken weet. Mark Rutte heeft met z'n jongensachtige imago en softe aanpak de VVD geen goed gedaan.
Wat?

Dit meen je toch niet serieus dat Neelie Kroes, Mark Rutten gaat vervangen. Was al niet blij met de huidige VVD fractievoorzitter. Laat staan met het alternatief dat je noemt...

Maar zo goed als Frits Bolkenstein zullen we ze wel niet meer bij de VVD hebben...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, laat Neeltje lekker met pensioen gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dat nooit. VVD moet verjongen en niet op zoek gaan naar bejaarde mensen met een bekrompen visie.
Mark Rutte moet eens wakker worden en zijn mond durven open te trekken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Begaafd is wat anders dan beschaafd. En geen van beiden kunnen mij bekoren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alsteblieft niet zeg.... trek ik mn stem terug!