Kom ik aanmerking voor zelfstandigaftrek als ik mijn bedrijf heb opgezet vanaf 1 augustus 2011 en niet kom aan de jaarnorm van 1250 uur (wel 600 uur)?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Beste annabreddels,

Het antwoord is vrij kort: nee, je komt niet in aanmerking. Je moet in een kalenderjaar 1225 uur aan je onderneming besteden. Op onze website lees je meer over de voorwaarden. http://bit.ly/LihQIm

Pim

Webcareteam Belastingdienst
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee die eis is er niet zomaar je zult er wel een baan naast hebben en dat is de rede dat die 1200 uurs regeling is ingesteld je mag ook geen 2 banen hebben met vrije loonvoet