Hoe bereik ik de belastingdienst via email?

Ik kan op de website niets relevants vinden. Ze verwijzen je naar de Belastingtelefoon, maar ik ben slechthorend, dus dat gaat 'm niet worden. Is er niet een soort algemeen adres?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er is geen standaard mailadres om heen te mailen. De enige manier om mailcontact te krijgen is om eerst te bellen met het verzoek dat je graag met een medewerker wilt mailen. Aan de telefoon krijg je dan een mailadres van de betreffende medewerker.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
fremar
8 jaar geleden
Vraag iemand om in uw plaats te bellen om een e-mailadres te verkrijgen.