Mag Beatrix zich kleden als Moslima ?

Mag iedereen, dus ook Beatrix, dragen wat hij of zij wenst? ook als bepaalde politieke partijen geloven dat dit oproept tot intolerantie, haat en geweld en discriminatie van mensen op basis van ras, sekse, seksuele voorkeur, leeftijd, status, ras, religie, huidskleur, politieke voorkeur e.d.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (10)

Ja dat mag zij, maar ze zal het waarschijnlijk niet doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
ja natuurlijk mag ze dat. maar of het verstandig is om dat te doen buiten de paleismuren daar heb ik mijn twijfels bij. de ene helft van de bevolking zal het erg waarderen maar de andere helft zal spreken van schande.dus waarschijnlijk zal ze gewoon haar hoed dragen tijden een openbaarheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat mag ze zeker. Ik hoop dat ze het doet ook. De koning van Zweden droeg in de oorlog ook een jodenster. Ik denk er ook over een hoofddoek te gaan dragen. Hoe meer Wilders fulmineert, hoe meer hofoddoeken er gaan komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van de winter als het koud is, doe ik misschien een leuke muts op. Dat is zinvol!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
erg slecht antwoord !!
Ik denk niet dat ze dat mag. Ze moet neutraal zijn........
Wimlex zal je ook niet in een T-shirt zien met bv de Friese vlag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je onderscheid moet maken tussen Beatrix als privepersoon en Beatrix als staatshoofd. Als privepersoon mag ze doen en laten wat ze wil, zolang het haar als staatshoofd maar niet schaadt. Als staatshoofd vertegenwoordigt ze alle Nederlanders en daarbij moet ze zo neutraal mogelijk zijn. Dus ze zal niet enorm religieus gaan doen, want daarmee vervreemdt ze grote groepen Nederlanders van zich.
Dus zolang ze in het paleis is, of in een privesituatie, mag ze een burka aan, maar in functie niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beatrix mag- omdat zij volgens de wet onschendbaar is - als enige in Nederland zelfs alles wat je maar bedenken kunt. En het kleden als een moslima is dan wel iets buitengewoon kleins.
Al gaat zij in een kapotte spijkerbroek, een kaftan, een korte broek, een monokini of een bustier met lintjes , kousjes over de knie, jarretellegordeltjes, doorkijkbeha's of bedenk maar iets: het mag.
Ik zou haast zeggen: deed ze het maar...alles beter dan die helm en glimlach vastgespoten met haarlak..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, vanzelfsprekend mag ook Koningin Beatrix zich kleden zoals ze wil. Een boerka behoort absoluut niet tot de waarschijnlijkheden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat mag ze.
Ik denk niet dat het dan gewaardeerd zou worden dat ze zich bekend maakt, maar een verbod heeft ze zeker niet.
Ha.ha en dan een burka met haar kapsel, volgens mij ga je dat zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker! iedereen mag dragen wat hij of zij wil,ook zij,ze mag van mij wel 2 burka's om

wel in haar vrije tijd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, zij is ook een mens die haar meningen en feite heeft, ze is de koningin.. maar het blijft een mens