Waarom draagt Buzz Aldrin een islamitisch symbool?

Ik heb een foto van Buzz Aldrin gevonden waarop hij een ring draagt met een islamitisch symbool.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Religie

Het beste antwoord

Voor Buzz Aldrin is het geen Islamitisch symbool. Hij draagt de maan en ster als symbool voor zijn verleden en hoop voor de toekomst met de sterren, zo zegt hij zelf:

" I have a ring on my right hand, and it has a crescent moon and a star, and some people might say, “Oh, I didn’t know that Buzz was Muslim or Islamic.” Well, that’s not the case. It’s symbolic of the past for me and the hope of the future with the stars."