Mag je elkaars avatar gebruiken?

Ik zie net 2 verschillende gebruikers met dezelfde avatar..beetje verwarrend niet...?

http://www.goeievraag.nl/vraag/redt-huis-brand.9914?p=2

2e pagina...(waterschildpad)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alle geleerde kwastjes avatars zijn ook hetzelfde. Dus het mag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dude
wat heeft die kat wat ik niet heb ouwe?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@eltigre, die kat heeft een bevoorrechte positie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ senor lodewijk
blijkbaar :-)
maar toch man boobs etc dat vergt op zijn minst wel en goeie vraag :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol.. tot hoever geloof je elkaar..?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is de cupmaat van een gemiddelde huiskat?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
blijkbaar hoger dan waar k het mee moet doen :(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ach too much of a good thing is ook maar niets kan ik je uit ervaring vertellen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"like real noobs we jerk on big boobs"
die kat is dus nu superieur i.v.m. ons
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vraag me af of het om deze boobs zal gaan?( zie profiel pic)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lang leve het
;Ls commando
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol mijn porn mag niet
maar met animals wordt blijkbaar getolereerd

Het beste antwoord

Volgens mij is er geen regel die dit verbied...

Ik vind het alleen wel een gebrek aan creativiteit dat je de avatar van een ander nodig hebt om jezelf een identiteit op GV aan te meten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Dat is nog niet verboden, dus het mag...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom niet? Er rust geen copyright op de avatars tenzij je dat er uitdrukkelijk bij vermeldt. Natuurlijk is het verwarrend, maar ja, het mag wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tja ze staan er nog op dus kennelijk mag het. dat het verwarrend is ben ik met je eens.
:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, aangezien geen van beiden het ultieme copyright heeft op deze avatar (windows vista achtergrondplaatje) kan niet één van hen hem exclusief claimen.
Ze kunnen en mogen hem dus beiden gebruiken (tenzij Windows het hier niet mee eens is uiteraard)

Een beetje verwarrend is het wel inderdaad. Niet alleen voor ons, ook voor hen zelf neem ik aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou dat persoonlijk ontzettend vervelend vinden!
Moest wat op bedacht worden...
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
toen ik deze vraag stelde dacht ik al ''antwoordman gaat hier iets mee doen''...wat ken ik je al goed he?? ;-)
AWM
14 jaar geleden
Lol.
Ik moet m'n gemiddelde van 4,7 toch halen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ehhm, Antwoordman, net had je nog een avatarplaatje van Naatje in gebruik zelf, ik kan gelukkig lezen, anders wist ik nu absoluut niet meer tegen wie ik het had. :)
AWM
14 jaar geleden
Ja, was een onderonsje tussen Naatje en mij :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat moeten jullie dan zelf weten, maar kijk niet vreemd op als ik jullie een dezer dagen per ongelijk door elkaar haal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antwoordnaatje....
Er zijn ook heel veel gebruikers zonder avatar, die hebben allemaal zo'n professor-menneke. Die hebben ook allemaal dezelfde ;)

Ik denk dat het echt vervelend gaat worden als mensen ook dezelfde naam zouden hebben...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op dit moment zit er niets anders op dan het wijzigen van de avater door degene die er een probleem mee heeft. Op dubbele naam checken is makkelijker voor de beheerders/programmeurs dan op dubbele plaatjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, het is inderdaad verwarrend, maar ik denk niet dat het te verbieden is. Is een beetje moeilijk te regelen denk ik.

Overigens: Ik zie heel vaak mensen met dezelfde avatar.
Deze: ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik zou weten dat het om mijn avatar ging, zou ik hem direct verruilen met een ander.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wilde graag (voor de glap) met iemand ruilen van Avatar. Maar ik heb er vanaf gezien, want straks mag je in GV 3.0 ook je avatar niet meer wijzigen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is onwenselijk maar niet verboden, er zullen ook veel avatars zijn met plaatjes waar copyright op rust denk ik.