Ik heb een naam, telefoonnummer en een stad (in engeland). Hoe vind ik het adres?

Bellen is geen optie. Ik weet wel in welk stadje het is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.9K

Het beste antwoord

Als je naam en woonplaats weet, kun je deze persoon opzoeken in het Engelse telefoonboek. Als het nummer overeenkomt, weet je dat je de juiste persoon hebt.
bamibal
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zoek in google (www.google.com/ncr) naar het telefoonnummer. Misschien met en zonder het landennummer van de UK. Dan heb je kans iemand in een telefoonboek of elders te vinden. Zo is het mij al een paar keer gelukt een naam/adres te achterhalen. Omdat het in het buitenland is kun je het beste de google site gebruiken die ik noemde en niet google.nl.